zaterdag 29 december 2012

Luville Kerstbomen

Vorig jaar ben ik met mijn vrouw naar de Avri geweest. Dit is ons favoriete tuincentrum. Het centrum staat in Dongen (Oosteind).

Andere goede tuincentra zijn die van Intratuin. Het grootste zou staan in Duiven. Ik ben hier overigens zelf nooit geweest.

De Avri heeft ieder jaar een prachtige kerstcollectie. Niet echt gericht op de verzamelaar van HO 1:87, maar wel een paar schalen groter. Daarnaast hebben ze mooie kerstbomen en nog veel meer spullen voor bij en aan de kerstboom. Een echte must als je van kerstmis houdt.

Ik heb lang nagedacht over wat te kopen en ben uiteindelijk gekomen op de verlichte kerstbomen. Eigenlijk zijn deze ook veel te groot, maar voor mijn Projekt 1 - open haard - is dat niet zo erg.

De kerstbomen zijn van Luville. Vergeet de adapter niet!







Geen opmerkingen: